piątek, 22 października 2010

Witam wszystkich sympatyków Mks Czarni Pruszcz, kibiców i obserwatorów pruszczańskiej piłki noznej.



Jako członek zarządu 'Czarnych Pruszcz';  pozwoliłem sobie na założenie tymczasowej [uzupełniającej] strony internetowej. Intencją moją jest tylko i wyłącznie poinformowanie kibiców o sytuacji w klubie i niektórych posunięciach zarządu.Samo istnienie klubu zostało zagrożone.Jestem mieszkańcem Pruszcza i nie chce aby ktoś mi zarzucił, że będąc we władzach klubu doprowadziłem do jego upadku i naraziłem klub i miasto na pośmiewisko i drwiny.


Pan Dąbrowski i pan Orczykowski swoimi decyzjami faktycznie są odpowiedzialni za obecna sytuacje próbując niesłusznie zresztą cała winę zrzucać na władze miasta, szczególnie na pana Świlskiego.Uważam, że miasto może robic ze swoimi pieniędzmi co uważa za słuszne a brak wdzięczności za otrzymane i ciagłe pretensje tylko pogarszają i tak kiepską sytuacje.


Z piłkarskiego punktu widzenia oddanie drugiego zespołu do Osic było błędem.Na sponsorowanie A klasy był konkretny sponsor.Oddawanie czytaj pozbywanie się kolejnych zawodników [Kwaśny, Poźniak Tomek, Kuba i wielu innych ] doprowadziło do żenady. Jako członek zarządu postulowałem wielokrotnie o powołanie drugiego zespołu B kasy. Był konkretny sponsor, który chciał utrzymywać drugi zespół deklarując jednocześnie zasilenie pierwszego zespołu kwota do 5 tys. w zależności od ilości wygranych meczy.Panowie Dąbrowski i Orczykowski przeforsowali odrzucenie tego pomysłu - za był tylko pan Krzywonos [alex].W poprzednim sezonie z powodzeniem prowadziłem LKS Będzieszyn w całości grając tam zawodnikami z Pruszcza.Tu trzeba dodać że wielu wychowanków UKS , którzy z różnych przyczyn nie mogli grać w pierwszym zespole zasiliło okoliczne wiejskie kluby albo zakończyli uprawianie sportu.


Zapraszam wszystkich do kulturalnej dyskusji.


Członek zarządu K. Żelazny.

3 komentarze:

  1. ale "prubujac" sie troche inaczej pisze.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli to jest twój komentarz do tekstu żelazka to mi cie po prostu żal.
    xxl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko o jakikolwiek komentarz, jeżeli ta strona ma pomoc sprawie Czarnych, to lepiej znajdźcie kogoś, kto potrafi pisać.

    OdpowiedzUsuń